Luieren in Hoi An - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Co en Barbara - WaarBenJij.nu Luieren in Hoi An - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Co en Barbara - WaarBenJij.nu

Luieren in Hoi An

Blijf op de hoogte en volg Co en Barbara

23 Juli 2015 | Vietnam, Hanoi

Na een hectisch begin in het Noorden van Vietnam, doen we het bewust even wat rustiger aan. We bekijken de stad, fietsen soms eens naar het strand en bedenken waar we eens zullen eten. Gisteravond had Co via het internet een goed aangeschreven Indiaas restaurant gevonden. Volgens Google Maps konden we zien dat het niet zo ver lopen van ons hotel is. Dankzij het sublieme richtingsgevoel van Co liepen we er zo naar toe. Het was er druk maar gelukkig was er nog een tafeltje vrij. Naast ons zat een Nederlandse vrouw die in haar eentje vanuit India en Sri Lanka is gekomen. Vanmiddag hoorden we het verhaal van een vrouw uit Auckland, New Zealand die na duizenden kilometers fietsen door Japan en Vietnam, nu in Hoi An is neergestreken. Het is leuk om de reisverhalen van andere mensen te horen. Ze is van plan morgen een motor te kopen en zo naar Ho Chi Minhstad te rijden. Wij kiezen deze keer voor het vliegtuig.