laatste dag Siem Raep - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Co en Barbara - WaarBenJij.nu laatste dag Siem Raep - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Co en Barbara - WaarBenJij.nu

laatste dag Siem Raep

Blijf op de hoogte en volg Co en Barbara

10 Augustus 2015 | Vietnam, Hanoi

Onze vakantie loopt bijna op z`n eind. Vandaag is onze laatste dag in Siem Raep want morgen begint onze lange reis terug. We hebben vanmiddag een busreis geboekt van Siem Raep naar Bangkok. De bus zal morgenochtend om 8:00 vertrekken en als alles een beetje mee zit, worden we rond 16:00 in hartje centrum (op Khao san road) afgezet. We willen dan nog even wat van Bangkok meepikken en daarna richting vliegveld gaan waar we om 21:25 naar Frankfurt zullen vliegen. Maar zo ver is het nog niet; we hebben nog een heerlijk lange dag voor de boeg. We doen het rustig aan vandaag. Na het ontbijt en het boeken van de busreis wandelen we verder het stadje in, we zitten tijden op een terrasje en genieten alvast even na van de echt heerlijke vakantie die we gehad hebben. Wat hebben we veel gezien en meegemaakt. Na een verlate lunch bij een tentje net even buiten het centrum, wat altijd leuk is want hier verwachten ze geen buitenlanders en ze zijn altijd zo trots als er toch een paar hun eettentje weten te vinden, slenteren we terug. Nog even een klein dutje doen want na vannacht zullen we de eerstkomende 35 uren niet slapen.
`s Avonds wandelen we voor de laatste keer het gezellige centrum in. Ook aan de restaurantkeuze merken we dat het de laatste avond is, we kiezen ditmaal niet voor Khmerfoot maar voor Mexicaans... het smaakt niet eens verkeerd en na nog een poosje in ons favoriete barretje te hebben gezeten gaan we nu toch echt terug naar ons hotel. Morgen onze een na laatste etappe: van Siem Raep naar Bangkok.